1 comentari

Arrels germàniques de la matemàtica contemporàniaDimarts passat, 30 d’abril, es va celebrar al Palau Moja de Barcelona, la cerimònia de lliurament de la 46a edició dels Premis Crítica Serra d’Or. Els guardons, sense dotació econòmica, distingeixen les obres més destacades, publicades durant l’any anterior.

En la categoria de Recerca (altres ciències), l’obra guanyadora ha estat Arrels germàniques de la matemàtica contemporània : amb una antologia de textos matemàtics de 1850 a 1950, de Pilar Bayer, Jordi Guàrdia i Artur Travesa, publicada per l’Institut d’Estudis Catalans (IEC).

Pilar Bayer és catedràtica d’Àlgebra de la Universitat de Barcelona (UB) des de l’any 1982. Jordi Guàrdia és professor del Departament de Matemàtica Aplicada IV de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Artur Travesa és professor del Departament d’Àlgebra i Geometria de la UB.

El jurat de la categoria de Recerca ha estat format per Jaume Aulet, Manuel Castellet, Joan B. Culla i Manuel Jorba.

Més informació:

One thought on “Pilar Bayer, Jordi Guàrdia i Artur Travesa, Premi Crítica Serra d’Or 2013 de Recerca

1. Retroenllaç: La catedràtica Pilar Bayer rep la Medalla d’Honor de la Xarxa Vives | Blog de la Biblioteca de Matemàtiques