50è aniversari de l’ Olimpíada Matemàtica

1 comentari

50 anys d'Olimpíada Matemàtica EspanyolaEl CRAI-Biblioteca de Matemàtiques se suma als actes organitzats per la Real Sociedad Matemática Española (RSME), la Facultat de Matemàtiques i l’Institut de Matemàtica de la Universitat de Barcelona (IMUB), amb una exposició presencial oberta entre els dies 7 i 31 d’octubre i que mostra una selecció d’obres relacionades amb les olimpíades matemàtiques de Catalunya, de l’Estat espanyol i les internacionals.

L’Olimpíada Matemàtica, que durant el 2014 commemora el seu cinquantè aniversari, és un concurs de resolució de problemes adreçat a estudiants de secundària i desenvolupat en dues fases:

• La primera és local, i se celebra al mes de gener.
  • La segona (amb els seleccionats de la primera fase), és estatal, i se celebra durant el mes de març.

La RSME l’organitza cada any (des de 1964), en col·laboració amb el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.

One thought on “50è aniversari de l’ Olimpíada Matemàtica

1. Retroenllaç: 50è aniversari de l' Olimpíada Ma...