SIMBa: Introducció a les aplicacions que preserven àrea

El proper dilluns, 14 d’octubre, se celebrarà una nova sessió del Seminari Informal de Matemàtiques de Barcelona (SIMBa).

Speaker: Narcís Miguel i Baños
Universitat: Departament de Matemàtica Aplicada i Anàlisi, Universitat de Barcelona

Data: dilluns 14 d’octubre de 2013
Hora: 18:15, cafè i galetes; 18:30, inici
Lloc: Aula IMUB (al terrat), Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona.

Títol: Introducció a les aplicacions que preserven àrea
Resum: En aquesta xerrada descriurem a partir d’un exemple, què ens podem trobar a l’espai de fase d’una aplicació que preservi àrea. També explicarem com evoluciona aquest espai de fase respecte de paràmetres, usant com a exemples principals l’aplicació quadràtica d’Hénon i l’aplicació Standard de Chirikov.

Si voleu rebre informació dels propers seminaris us podeu subscriure a la llista de correu. Si voleu contactar amb els responsables podeu escriure un missatge a seminari(dot)simba(at)ub(dot)edu