Nou gestor bibliogràfic per als usuaris de la UB: Mendeley Premium

1 comentari

MendeleyA partir del 21 d’octubre de 2013, la Universitat de Barcelona (UB), en el marc del Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya (CBUC), posa a l’abast de tota la comunitat universitària el gestor de referències bibliogràfiques Mendeley Premium en substitució del gestor RefWorks, que deixarà de ser operatiu el proper 31 de desembre.

Mendeley és un gestor de referències innovador, que està tenint molt bona acollida entre la comunitat investigadora d’arreu del món per les seves característiques avançades de xarxa col.laborativa. S’integrarà amb la majoria de les bases de dades que tenim subscrites, amb el repositori institucional i amb el Catàleg del CRAI.

La versió Premium, de la que disposarà la UB, ofereix més i millors prestacions que la versió clàssica individual Free, tant pel que fa a la capacitat d’emmagatzematge de referències i documents, com a la possibilitat de crear més i més nombrosos grups de treball.

El CRAI UB oferirà sessions de formació a partir del mes de novembre, i donarà suport a tots els usuaris de la UB, en les tasques de migració de la documentació gestionada fins ara amb RefWorks a Mendeley Premium.

Disposeu de més  informació sobre Mendeley Premium al Web del CRAI > Mendeley Premium: gestor de bibliografia.

Creeu un compte Mendeley Premium com a membres de la UB, o si ja disposeu d’un compte Mendeley free, convertiu-lo en Mendeley Premium des de: http://www.mendeley.com/promo/cbuc-ub-pr/

Per qualsevol dubte o pregunta adreceu-vos a nosaltres des del servei Pregunteu al bibliotecari  o directament al vostre CRAI Biblioteca.

One thought on “Nou gestor bibliogràfic per als usuaris de la UB: Mendeley Premium