Horaris de Nadal, préstec especial i període d’exàmens al CRAI de la UB

Préstec

Els CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona ofereixen als seus usuaris un préstec especial de Nadal.

Els documents prestats i renovats entre els dies 11 i 20 de desembre de 2013, tindran com a data de retorn el dia 7 de gener de 2014.

Horaris

Tots els CRAI Biblioteques romandran tancats des del 21 de desembre de 2013 fins al 6 de gener de 2014, excepte els CRAI Biblioteques de BiologiaCampus de MundetDret,  Economia i Empresa – GrauFilosofia, Geografia i HistòriaFísica i Química i la Secció de Romàniques del CRAI Biblioteca de Lletres, que obriran els dies 2 i 3 de gener. Consulteu els horaris a la pàgina d’horaris especials del Web del CRAI.

Préstec unificat consorciat (PUC)

A causa del tancament d’algunes biblioteques de les universitats catalanes durant els dies de Nadal, les sol·licituds de Préstec Consorciat PUC rebudes a partir del 16 de desembre, se serviran amb retard. El servei es restablirà a partir del 7 de gener de 2013.

Període d’exàmens

Els CRAI Biblioteques de la UB amplien l’horari durant el període d’exàmens del primer semestre. Els centres que obriran caps de setmana i nits són:

Font: Notícies del CRAI