Pilar Bayer pronunciarà una conferència sobre Pierre Deligne

1 comentari

Pilar Bayer IsantEl dia 12 de desembre, Pilar Bayer, catedràtica d’Àlgebra de la Universitat de Barcelona (UB), pronunciarà la conferència Pierre Deligne, Premi Abel 2013, a les 19:00 a la sala Nicloau d’Olwer de la seu de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC).
La conferència s’emmarca dins del cicle endegat per l’IEC per explicar i debatre l’obra dels guardonats amb els premis Nobel i Abel 2013.

Societat Catalana de MatemàtiquesEl Premi Abel d’enguany ha estat concedit al matemàtic Pierre Deligne ”pel caràcter seminal de les seves contribucions a la geometria algebraica i l’impacte transformador d’aquestes en teoria de nombres, en teoria de representacions i en camps relacionats”. La conferència té per objectiu apropar un públic ampli a l’obra d’aquest matemàtic singular.

Més informació:

One thought on “Pilar Bayer pronunciarà una conferència sobre Pierre Deligne

1. Retroenllaç: El professorat publica: Selecta Pilar Bayer | Blog de la Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )