Horari i préstec d’estiu

Horaris

Per indicació de la Gerència de la Universitat de Barcelona, durant el període comprès entre l’1 i el 23 d’agost, totes les biblioteques del CRAI romandran tancades.

Horari d'estiu 2015

Podeu consultar els horaris de la resta de biblioteques a Coneix el CRAI > Horaris > Estiu 2015

Préstec d’estiu

Com cada any, i per facilitar als usuaris la consulta de llibres durant l’estiu, s’iniciarà progressivament i en funció del tipus d’usuari, un préstec especial que forçarà el retorn dels  documents el dia 1 de setembre.

Pel que fa al préstec normal, el calendari és el següent:

• El 2 de juliol s’iniciarà pel PDI i la resta d’usuaris amb terminis de préstec de 30 dies.
  • El 13 de juliol pel PAS, estudiants de 3r cicle, personal dels hospitals i resta d’usuaris amb terminis de 20 dies.
  • El 22 de juliol per al gruix dels estudiants, Alumni i resta d’usuaris amb terminis de 10 dies.

Quant a la bibliografia recomanada, que habitualment es presta durant 7 dies independentment del tipus d’usuari, s’activarà el 27 de juliol.

Préstec Unificat Consorciat (PUC)

A partir del 20 de juliol no es podran fer sol·licituds de PUC a causa del tancament d’algunes biblioteques durant el mes d’agost. El servei es restablirà a partir de l’1 de setembre.

1 thoughts on “Horari i préstec d’estiu

1. Retroenllaç: Bones vacances! | Blog de la Biblioteca de Matemàtiques