Finalitza el concurs “Ens havíem vist abans?”

Durant el passat mes de novembre, us hem estat preguntant si coneixíeu els productes i campanyes de màrqueting que dissenyem al CRAI de la Universitat de Barcelona; i ho hem fet proposant-vos de participar, des dels nostres comptes de Facebooken el concurs “Ens havíem vist abans?”.

El concurs acaba de finalitzar i ja tenim guanyador de l’e-Reader, i nou guanyadors d’un lot de productes de màrqueting del CRAI.

El procediment que s’ha seguit per determinar els guanyadors és aquest: el programa utilitzat per fer el concurs (Antavo) ha generat automàticament un participant guanyador per a cada compte de Facebook del CRAI, és a dir, 10 guanyadors.

A continuació, s’ha generat un número per a cadascun d’aquests 10 noms, que s’ha introduït al lloc web Random.org. Aquesta eina ens ha generat el número prèviament adjudicat a Javier Alberto Miret Barrio, que ha participat des del compte de Facebook del CRAI Biblioteca de Física i Química, i ha guanyat el primer premi: l’e-Reader FNAC Touch Light.

1er premi

Els altres nou participants guanyadors/guanyadores són:

• Laia Estivill,  participant des del Facebook del CRAI Biblioteca de Geologia
  • Paula Ortega,  participant des del Facebook del CRAI Biblioteca de Biblioteconomia
  • Núria Franqueza,  participant des del Facebook del CRAI Biblioteca de Dret
  • María Elina González,  participant des del Facebook del CRAI Biblioteca del Campus de Bellvitge
  • Aida Márquez,  participant des del Facebook del CRAI Biblioteca de Reserva
  • Maria Marín,  participant des del Facebook del CRAI Biblioteca de Lletres
  • Sònia Roig,  participant des del Facebook del CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història
  • Sara Trueba, participant des del Facebook del CRAI Biblioteca de Farmàcia
  • Sana Aijaz,  participant des del Facebook del CRAI Biblioteca de Medicina

I han guanyat un lot de productes de màrqueting del CRAI de la Universitat, que inclou:

2on premi

• Calendari CRAI 2016
  • Tassa CRAI 10 anys
  • Funda documents CRAI 10 anys
  • Dues llibretes Col·leccions digitals
  • Bolígraf CRAI
  • Camussa Ex libris CRAI
  • Tres punts de llibre “Tresors a Reserva”  i Col·leccions Digitals

FELICITATS A TOTS ELS GUANYADORS/GUANYADORES!

Font: Blog CRAI UB