El Seminari de Teoria de Nombres celebra la 30a edició

Seminari de Teoria de NombresEntre els dies 25 i 29 de gener se celebrarà a la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona el Seminari de Teoria de Nombres (STNB), que enguany arriba a la trentena edició.

Durant el quatre dies hi ha previstes diverses activitats amb dos temes centrals: corbes modulars de nivell infinit i 30 anys de STNB, que repassarà l’estat de diversos problemes tractats al llarg dels darrers 30 anys. A les sessions de la tarda de dilluns i dimarts hi ha programades diverses comunicacions breus. Dimecres al matí se celebrarà una sessió especial, coordinada per Pilar Bayer i dijous hi ha programada una sessió d’homenatge a la Dra. Bayer amb motiu del seu 70è aniversari.

El STNB és un grup integrat per investigadors de la Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya que, des de 1986, organitza activitats regulars relacionades amb la teoria de nombres.