Tesis doctorals de matemàtiques defensades a la UB durant el 2015

Com ja és habitual els darrers anys, La Gaceta de la RSME publica, al primer número d’enguany (volum 19, número 1, 2016), la relació completa de tesis doctorals de matemàtiques defensades a les universitats de l’Estat espanyol durant el 2015.

Les dades s’han pogut obtenir gràcies a la col·laboració dels responsables de doctorat de les facultats relacionades amb la matèria. En total hi consten 191 tesis llegides en 34 universitats. 5 universitats han comunicat que no se n’ha defensat cap durant aquest període. S’hi han inclòs també 7 tesis que no es van recollir en la relació de l’any passat. Si se n’ha omès alguna és perquè la informació no ha arribat als responsables de la publicació. En aquest cas, es demana a qui tingui més dades, que les faciliti per poder-la incloure en la propera recopilació.

Pel que fa a la UB, la relació és la següent: