SIMBa: Sur le théorème de Fermat

SIBMa

Finalment, la xerrada prevista per dimecres de la setmana passada i ajornada fins el 18 d’abril, no es podrà celebrar per indisposició de la conferenciant. Tot i així, l’organització del seminari ha trobat una alternativa.

Speaker: Marc Adillón Albero
Universitat: Universitat de Barcelona (UB)

Data: dimecres 18 d’abril de 2018
Hora: 12:00, coffee break ; 12:30, xerrada
Lloc: Aula B1 Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona.

Títol: Sur le théorème de Fermat
Resum: “…he trobat una demostració meravellosa…” escrigué Fermat en el marge d’un llibre. Van haver de passar al voltant d’uns 300 anys per poder donar una demostració completa del que ell havia enunciat.
Aquesta frase serà la motivació històrica de la xerrada i una de les raons, que juntament amb l’enunciat tant elemental que té el teorema, em dugueren a formular un parell de conjectures força interessants per tal d’intentar demostrar-lo.

Si voleu estar al cas de les xerrades previstes, podeu consultar el calendari. Si voleu proposar una xerrada, ompliu el formulari. Si voleu contactar amb els responsables podeu escriure un missatge a seminari(dot)simba(at)ub(dot)edu.

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )