No hi ha primavera sense Matefest Infofest

Quan arriba la primavera esclata la vida a l’Edifici Històric. Les plantes floreixen al jardí Ferran Soldevila, al pati de Lletres, al de Ciències. Llum i colors recuperen la intensitat esmorteïda durant l’hivern

Però si hi ha un dia que brilla amb especial força és el dia de la Matefest Infofest, quan els alumnes de la Facultat proposen als visitants —sobretot alumnes de batxillerat, però també passavolants de totes les edats i procedències— les activitats que han preparat amb l’objectiu d’apropar les matemàtiques i la informàtica a la societat i, si s’escau, despertar vocacions.

Enguany, i per raons òbvies, sembla clar que ja no es podrà fer. No sabem encara quina serà la situació el dia 6 de maig, però res fa preveure que haguem pogut recuperar la normalitat.

Des de la nostàlgia, i amb l’esperança que aviat puguem reprendre tot allò que va quedar aturat ara fa un mes, hem recuperat les fotografies que vam fer a les dues últimes edicions de la Matefest Infofest —2018 i 2019— i us hem preparat un parell de vídeos per recordar junts aquelles jornades tan especials.

Matefest Infofest 2018

Fotografies: CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica
Música:
«Quan ens tornem a abraçar» © Xavi Sarrià, 2019, a qui agraïm de tot cor que ens hagi autoritzat a usar-la.

Matefest Infofest 2019

Fotografies: CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica
Música:
«Per tu» Ebri Knight & Xavi Sarrià. Del disc Cridarem foc! distribuït sota llicència CC BY-NC-SA 3.0.

Escriu un comentari

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )