La UB convoca el concurs de fotografia Enfoca UB

La Universitat de Barcelona, amb la col·laboració de Panasonic, convoca la primera edició del concurs de fotografia Enfoca UB, que sota el tema “una visió inèdita de la UB” vol recollir la visió personal de la comunitat universitària sobre la UB i el seu ric patrimoni arquitectònic, històric i humà.

El concurs s’adreça a tot l’alumnat de la UB i del Grup UB, de l’Escola d’Idiomes Moderns (EIM) i d’Estudios Hispánicos de la UB; professorat, investigadors i personal d’administració i serveis de la UB i del Grup UB i antics alumnes de la UB (que tinguin el carnet Alumni UB).

Per participar-hi només cal retratar activitats, elements arquitectònics o instants de la vida universitària i penjar-los al perfil de Facebook de la UB. Hi ha dues categories —Patrimoni i Persones— i cada participant pot concursar com a màxim amb dues fotografies per categoria.

Les obres premiades seran les més votades al Facebook de la UB entre les 20 fotografies finalistes preseleccionades pel jurat.

Més informació: