Setmana de l’Educació en Obert

Open Educaction WeekA partir d’ahir, dilluns 5 de març, i durant tota aquesta setmana se celebra per primer cop la Setmana de l’Educació en Obert. Aquesta celebració està coordinada per l’OpenCourseWare Consortium i segueix el model de la Setmana de l’Accés Obert.

Durant aquesta setmana s’han organitzat xerrades, demostracions, tallers i altres esdeveniments a arreu. Des del web principal de la setmana s’oferiran recursos per al professorat i l’alumnat per tal de sensibilitzar la comunitat educativa de la importància de compartir. Des de l’Oficina de Difusió del Coneixement us convidem a participar en aquesta setmana dipositant els vostres materials al repositori institucional o a compartir els vostres cursos mitjançant el portal OCW de la Universitat de Barcelona.

Font: Notícies del CRAI