Societat Catalana de Matemàtiques

XV Trobada Matemàtica

Divendres 25 de maig se celebrarà la XV Trobada Matemàtica a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC).

La Trobada Matemàtica és una jornada que organitza anualment la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) amb la finalitat d’oferir una mostra de la recerca actual en matemàtiques, o dels interessos dels actuals investigadors de matemàtiques, dins dels àmbits d’actuació de la SCM. A la vegada representa una ocasió per a la trobada, fomentant les relacions entre investigadors de diversos àmbits científics i de diverses universitats i institucions.

La primera Trobada Matemàtica es va produir el 1998, i des de llavors, s’ha  celebrat ininterrompudament fins a l’actualitat.

• 10.45 Obertura. Esmorzar/Cafè.
  • 11.00 Varietats a la vora del desastre, Àlex Haro (Universitat de Barcelona).
  • 12.00 Matemáticas en la industria: dos experiencias en metalurgia y medioambiente, Peregrina Quintela Estévez (Universidade de Santiago de Compostela,presidenta Red math‐in).
  • 13.15 Dinar.
  • 15.30 Co‐utilitat: equilibris racionals de privadesa, seguretat i funcionalitat a la societat de la informació. Josep Domingo‐Ferrer (Universitat Rovira i Virgili).
  • 16.30 Sobre els mètodes matemàtics de la geomàtica. Ismael Colomina (Director Institut de Geomàtica).
  • 17.30 Comiat