Premi de comunicació científica Joan Lluís Vives

La Xarxa Vives d’universitats ha convocat la dotzena edició del Premi de Comunicació Científica Joan Lluís Vives, adreçat a doctorands amb la tesi inscrita abans del 31 de desembre de 2010, en algun programa de doctorat de qualsevol de les universitats de la Xarxa Vives.

Per participar-hi cal presentar un article periodístic en català, original i inèdit, i que no hagi estat premiat en altres concursos. No pot superar els 15.000 caràcters i ha de tractar la mateixa temàtica que la tesi doctoral. El jurat valorarà sobretot l’interès científic i social de la recerca.

El premi, dotat amb 1.500 €, s’atorga a cadascuna de les dues modalitats:

1. Ciències socials i de l’educació i humanitats.
  2. ciències bàsiques, ciències de la salut, enginyeries i arquitectures.

Els articles guanyadors, a més, es publicaran a les revistes Mètode i L’Espill, mentre que El Temps en farà una ressenya.

El termini de presentació d’originals finalitza el 30 d’abril. Per conèixer-ne tots els detalls, consulteu les bases (pdf).

Més informació: