SIMBa: Què és l’aplicació de Kirwan?

Dimarts7 de febrer se celebrarà una nova sessió del Seminari Informal de Matemàtiques de Barcelona.

Speaker: Andratx Bellmunt Giralt.
Universitat: Departament d’Àlgebra i Geometria, Universitat de Barcelona.

Data: dimarts 7 de febrer de 2012.
Hora: 17:15, cafè i galetes; 17:30, inici.

Lloc: Aula IMUB (al terrat), Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona.

Títol: Què és l’aplicació de Kirwan?
Resum: L’objecte principal d’estudi de la meva tesi és l’aplicació de Kirwan H^*_K(M)\rightarrow H^*(M//K), que relaciona la cohomologia equivariant d’una varietat simplèctica M respecte l’acció hamiltoniana d’un grup de Lie K amb la cohomologia del corresponent quocient simplèctic M//K. Marcant-nos com a objectiu entendre la definició de l’aplicació de Kirwan, introduirem tot el reguitzell de conceptes que hem ressaltat a la frase anterior. També explicarem el significat i la importància de l’aplicació de Kirwan a través d’algun exemple il·lustratiu.

Si voleu rebre informació dels propers seminaris us podeu subscriure a la llista de correu. Si voleu contactar amb els responsables podeu escriure un missatge a simba(at)imub(dot)ub(dot)es