SIMBa: Introducció a la dinàmica complexa

Dimarts 28 de febrer se celebrarà una nova sessió del Seminari Informal de Matemàtiques de Barcelona.

Speaker: Jordi Canela Sánchez
Universitat: Departament de Matemàtica Aplicada i Anàlisi, Universitat de Barcelona

Data: dimarts 6 de març de 2012
Hora: 17:15, cafè i galetes; 17:30, inici

Lloc: Aula IMUB (al terrat), Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona.

Títol: Introducció a la dinàmica complexa
Resum: En aquesta xerrada farem una petita introducció als sistemes dinàmics holomorfs discrets. Donada una funció holomorfa f:S\rightarrow S (S=\hat{\mathbb{C}}, \mathbb{C} o \mathbb{C}^*), considerem el sistema dinàmic donat per les successives iteracions de f. Fent servir el concepte de normalitat introduirem els conjunts de Fatou i Julia del pla dinàmic del sistema. Per acabar, ens centrarem en els diversos tipus de components connexes del conjunt de Fatou, prestant especial atenció als discs de Siegel.

Si voleu rebre informació dels propers seminaris us podeu subscriure a la llista de correu. Si voleu contactar amb els responsables podeu escriure un missatge a simba(at)imub(dot)ub(dot)es