Matefest-Infofest 2015

Matefest-Infofest 2015

El dia 25 de març de 2015 se celebrarà la XVIa edició de la Matesfest-Infofest a la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona.

La festa, organitzada pels alumnes amb el suport de la Facultat, té per objectiu acostar les Matemàtiques i la Informàtica a tothom que hi estigui interessat, tot posant de manifest la seva importància en la nostra vida quotidiana. És també una manera d’acostar les dues disciplines, especialment als alumnes de secundària.

La festa començarà a les 9:00 i s’acabarà a les 14:00. Entre les activitats programades hi ha, a hores d’ara, 7 xerrades confirmades i 4 estands.

Xerrades

• 9:30-10:15. Música i matemàtiques, l’aritmètica de l’ànima, a càrrec de Salvador Chiva.
  • 9:30-10:15. Terminals mòbils: una nova era de la informàtica, a càrrec de Santi Seguí.
  • 10:30-11:15. Les matemàtiques en la màgia i viceversa, a càrrec de Sergio Belmonte.
  • 10:30-11:15. Robots assistencials: la cara amable de la Robòtica, a càrrec de Pablo Jiménez.
  • 11:30-12:15. Una passejada per la història del nostre calendari, a càrrec d’Anton Aubanell.
  • 12:00-12:45. Animació per Computador: de les partícules als models complexes…. i més enllà, a càrrec de Toni Susin.
  • 12:30-13:15. Mirar amb ulls matemàtics, a càrrec de Santiago Vilches.

Estands

Durant la festa, i com a fase culminant del Taller de robòtica i Intel·ligència Artificial, desenvolupat en sis sessions des de mitjan febrer, se celebrarà la competició de robots Lego Mindstorms.

Final de la competició de l’any 2011

Edicions anteriors de la Matefest

2 thoughts on “Matefest-Infofest 2015

1. Retroenllaç: Matefest-Infofest 2015, una de les xerrades ser...