SIMBa: On the weak convergence of stochastic processes in the space of continuous functions

El proper dilluns, 29 d’octubre 5 de novembre, se celebrarà una nova sessió del Seminari Informal de Matemàtiques de Barcelona (SIMBa).

Speaker: Noèlia Viles Cuadros
Universitat: Departament de Probabilitat, Lògica i Estadística, Universitat de Barcelona.

Data: dilluns 29 d’octubre 5 de novembre de 2012
Hora: 12:15, refrigeri; 12:30, xerrada
Lloc: Aula IMUB T2 (al terrat), Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona.

Títol: On the weak convergence of stochastic processes in the space of continuous functions.
Resum: In this talk we will discuss how to prove the weak convergence of stochastic processes in the space of continuous functions. We will explain the concept of tightness. One of the most important results to prove it is the well-known Billingsley’s criterion. We will also give some examples.

Si voleu rebre informació dels propers seminaris us podeu subscriure a la llista de correu. Si voleu contactar amb els responsables podeu escriure un missatge a simba(at)imub(dot)ub(dot)es