Arriba la Matefest-Infofest 2009

1 comentari

Matefest-Infofest 2009

Com ja és habitual des de fa uns anys, el 29 d’abril se celebra a la Facultat de Matemàtiques la Matefest-Infofest 2009. La festa, organitzada pels alumnes, té per objectiu apropar el món de les matemàtiques i de la informàtica a tothom que hi estigui interessat, molt especialment a l’alumnat universitari, a l’alumnat de secundària, al professorat o als aficionats en general.

Des de les 10:00 i fins a les 13:30 s’han programat un seguit d’activitats, fonamentalment estands i conferències, per mostrar la cara més divertida i lúdica de les matemàtiques. Hi haurà estands dedicats als jocs de probabilitat, a la topografia, al muntatge físic d’un ordinador, als fractals,  al programari lliure i els sistemes operatius GNU/Linux, entre altres.

Pel que fa a les conferències, se n’han programat quatre: Criptografia o jugant a espies a càrrec de la Dra. Gemma Colomé Nin; Transformacions conformes: del mapa de mercator al teorema de Riemann, a càrrec del Dr. Francesc Xavier Massaneda Clares; Visió artificial o com veuen les màquines, a càrrec del Dr. Oriol Pujol Vila i Calendaris i Estacions, a càrrec del Dr. Joaquim Font Arjó.

Matefest 2007

Coincidint amb la festa, la Facultat ha organitzat una jornada d’informació sobre els nous graus que impartirà: Matemàtiques i Enginyeria informàtica, o la doble titulació Matemàtiques-Enginyeria informàtica i Matemàtiques-Física.

Més informació: video de la Matefest 2007 a TV Eixample

One thought on “Arriba la Matefest-Infofest 2009

1. Retroenllaç: Amb la primavera, arriba la Matefest-Infofest 2014 | Blog de la Biblioteca de Matemàtiques

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )