Activitats d’estiu: curs de Seguretat Informàtica Avançada i d’Administració de Sistemes Linux

De l’1 al 31 de juliol es realitzaran els cursos d’extensió universitària Seguretat Informàtica Avançada i Administració de Sistemes Linux, adreçats a estudiants i professionals del sector que vulguin ampliar els seus coneixements. Es recomana tenir coneixements de Linux a nivell d’usuari i de xarxes d’ordinadors. Abans de formalitzar la matrícula es farà una prova en línia per valorar els coneixements previs.

Els cursos, que en aquest semestre seran íntegrament en línia, consten de dues parts ben diferenciades, teòrica i pràctica, que s’alternaran durant la docència, donant més pes sempre a la part pràctica. Són susceptibles de reconeixement de 3 crèdits de lliure elecció. Per obtenir-los cal haver realitzat com a mínim el 80% de les pràctiques. El preu de cada curs és de 210€.

La preinscripció i matrícula es poden fer en línia des del 10 al 30 de juny, ambdós inclosos, o presencialment a la Secretaria de la Facultat de Química.

Font: L’home dibuixat