Tesis doctorals defensades a l’Estat espanyol durant l’any 2012

La Gaceta de la Real Sociedad Matemática EspañolaEl darrer número de la Gaceta de la Real Sociedad Matemática Española es fa ressò, com cada any, de les tesis doctorals de matemàtiques defensades a les universitats de l’Estat espanyol durant l’any 2012. En l’article, s’ofereix un llistat exhaustiu de totes les tesis defensades en aquest període, entenent “Matemàtiques” de manera molt flexible i delegant la decisió sobre quines caldria incloure-hi als responsables de cada universitat.

Hi figuren les tesis de 31 universitats i 6 més han manifestat que no se’n va llegir cap en el període estudiat. A continuació us oferim les que s’han llegit a la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona:

Tesis de Matemáticas defendidas en España en el año 2012 Gaceta de la Real Sociedad Matemática Española, vol. 16, n. 1, 2013.

Font: Erdös (Blog de la Xarxa documat)