MoodleMoot 2013 a Barcelona

MoodleEls dies 26, 27 i 28 de setembre se celebrarà a l’idEC (Universitat Pompeu Fabra) de Barcelona la MoodleMoot 2013.

Les MoodleMoot són unes jornades de Moodle, adreçades a tot tipus d’usuaris —professors, desenvolupadors, administradors—, en les quals s’hi celebren conferències, tallers, demostracions. Esdevenen trobades enriquidores que faciliten l’intercanvi d’experiècies entre usuaris de diversos àmbits i institucions.

L’equip tècnic del Campus Virtual de la Universitat de Barcelona participarà en dos esdeveniments:

• Presentant un cas pràctic sota el títol Desarrollo de un nuevo tipo de preguntas (ubmultichoice y ubtruefalse). És un nou tipus de pregunta, desenvolupada per l’equip tècnic del Campus Virtual, que reprodueix el comportament de les preguntes de selecció múltiple, però afegint un botó que permet deixar en blanc les preguntes contestades prèviament.
  • Coordinant el grup de treball Encuentro sobre calificaciones, que es defineix com una trobada interdisciplinària sobre qualificacions, per a persones amb diferents perfils (professors, administradors i desenvolupadors) i orientada a resoldre dubtes, presentar experiències i metodologies, i debatre sobre problemàtiques i bones pràctiques.

Organitzen la trobada CV&A Consulting i l’idEC (UPF), amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, l’Associació Catalana d’Empreses per al Programari Lliure (CATPL) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria Informàtica de Catalunya.

Font: BlogTIC