La tercera setmana de desembre se celebrarà la Junior Week of Mathematics

Junior Week of Mathematics 2018

Actualització (7/11/2018): El web de la JWMath no funciona, però us hi podeu inscriure omplint el formulari .

Del 17 al 21 de desembre, la Facultat de Matemàtiques i Informàtica de la Universitat de Barcelona acollirà la Junior Week of Mathematics (JWMath), una trobada per a joves matemàtics amb l’objectiu de mostrar, informalment, noves eines i mètodes de les diverses branques matemàtiques.

Estructurada en cursos, la JWMath vol cobrir un ventall de matèries ampli: des de l’àlgebra a l’anàlisi matemàtica, la geometria o les ciències de la computació. Té el doble propòsit d’oferir eines diverses, potser allunyades de les que usen habitualment els participants i, alhora, possibilitar una millora de les capacitats comunicatives dels ponents, tots ells joves investigadors.

Les activitats, organitzades pel Seminari Informal de Matemàtiques de Barcelona (SIMBA) amb el suport de l’Institut de Matemàtica de la UB (IMUB) i l’Escola de Doctorat, se celebraran a l’aula T1 de l’Edifici Històric, de 9:30 a 14:00.

És imprescindible registrar-se per poder assistir-hi. El termini de registre s’acaba el dia 3 de desembre.

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )