Es poden presentar treballs al setè concurs Carpeta UB fins al 22 de febrer

Carpeta UB 2012Per setè any consecutiu, el Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística de la Universitat de Barcelona convoca el concurs Carpeta UB, un certamen per escollir el disseny de la carpeta del curs següent, en aquest cas el 2013-2014.
Fins al proper 22 de febrer, tot l’alumnat de la UB hi pot presentar una proposta, tant de manera individual com en equip. Entre tots els treballs rebuts, el jurat seleccionarà un màxim de quatre propostes finalistes, que es publicaran al web. Finalment, els membres de la comunitat universitària (estudiants, professorat i personal d’administració i serveis) podran decidir el treball guanyador mitjançant un sistema de votació electrònica.
La carpeta UB del curs 2013-2014 es farà d’acord amb el disseny de la proposta guanyadora i es difondrà el nom de l’autor i la condició de primer premi del concurs.
Podeu consultar les bases del concurs al web Carpeta UB 2013-14.

Més informació:

Font: Notícies de la UB