Els ordinadors de la biblioteca incorporen el programari de l’aula IC

Gràcies a un acord amb la Facultat, hem substituït els quatre ordinadors de treball de la sala de monografies per màquines de l’aula IC. A partir d’ara disposeu en aquelles estacions de tot el programari que hi havia a l’aula, actualment tancada.

La configuració de les màquines i l’inici de sessió són mateixos que ja hi havia a l’aula, però us recordem, a grans trets, que:

• Hi ha una instal·lació dual Windows/Linux (concretament Windows 10 i Debian 11). Des del menú d’arrencada podeu escollir amb quin sistema voleu treballar. Si no trieu el contrari, les màquines arrenquen amb Linux.
  • Heu d’iniciar sessió amb usuari i contrasenya UB. En el cas d’alumnes, l’usuari de l’adreça de correu institucional seguida de .alumnes. La contrasenya és la de MónUB.
  • Les dades que hi deseu són volàtils. La persistència i la manera de desar-les varia d’un sistema a un altre, però us recomanem que feu una còpia sempre dels vostres documents a qualsevol servei o dispositiu extern.